S veseljem Vas obaviještavamo da je u lipnju 2024. osnovana Koordinacija za ljudske potencijale u području EU fondova, koja će okupljati sve stručnjake u upravljanju ljudskim potencijalima iz područja upravljanja EU fondovima.
Za koordinatora je izabran Matija Kikelj, kojem želimo puno uspjeha u razvoju koordinacije!
Matija Kikelj, rodom iz Čakovca (Međimurje) je magistar prava Pravnog fakulteta u Zagrebu. Završetkom poslijediplomskog studija stekao titulu Sveučilišnog specijaliste (univ.spec.oec.) na temu „Utjecaj ljudskih potencijala na korištenje sredstava EU fondova u RH“. Dodatno se usavršavao kroz programe izobrazbe iz raznih područja upravljanja ljudskim potencijalima i poslovnog razvoja.
Nakon prvotnog angažmana u odvjetničkom uredu, profesionalnu karijeru gradio u sustavu državne i javne uprave s preko 10 godina radnoga iskustva na raznim pozicijama upravljanja sustavom (Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije, Ministarstvo uprave, Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava, Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova EU)
Područjem ljudskih potencijala bavi se kroz operativno upravljanje i sudjelovanje u njihovoj provedbi kroz sektorske politike unutar državne i javne uprave. Angažiran na raznim projektima i seminarima kao vanjski suradnik u području radnog prava i temeljnog kolektivnog ugovora.
Trenutno obnaša funkciju pomoćnika ravnatelja za upravljanje ljudskim potencijalima u jednoj od ključnih javnih institucija u Hrvatskog koja je zadužena za kontrolu i odobravanje sredstva EU fondova. Aktivno radi na jačanju kapaciteta sustava apsorpcije EU fondova na razini sustava upravljanja i kontrole EU fondova te razvoju i pozicioniranju kompetencijskog okvira zanimanja stručnjaka za EU fondove, unaprjeđenju sustava te edukaciji i osposobljavanju zaposlenika.
Uz to, u naslovnom zvanju predavača u polju društvenih znanosti, polje pravo bavi se područjem intelektualnog vlasništva, informacijske sigurnosti i kibernetičke zaštite. Ima položen Državni stručni ispit te certifikat iz područja javne nabave.